torsdag 8 april 2010

torsdag 8/4

Hej!

På morgonen hade vi idrott. Det var skoj!!! Sen hade vi rast. På rasten spelade jag fotboll. Det var skit sköj. Men vi blev oense med 3a!!! Det var trökigt=(). Nu har vi fri svenska men en del jobbar med en bild fortfarande. Man ska rita sitt hus så noga man kan. Sen ska man färglägga bilden.

I tisdags hade vi bad. I badet hade vi basket tjejerna mot killarna. Det var skoj!!!! På tisdag får vi våra majblommor!!! Då ska vi sälja!!! Vi har en bild till vi ska bli klara med Man ska rita en bild sen ska man färglägga den sen gör man ränder på fisken så att man kan klippa ut den i bitar. Efter det så ska man klistra upp den på ett svart papper. Men man ska ha det en bit i från varandra så att det svarta pappret syns.

bay bay kokos mufins

vi tangentbordet satt Linus

5 kommentarer:

  1. Jag gillar faktisk kokos muffins!!
    Hoppas snart ALL snö försvinner!
    Kram Jackie!

    SvaraRadera
  2. Jag har aldrig smakat på kokos muffins=) jag gillar choklad kakor =)=)=)

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också kokos muffins!!
    Kram Livan!!

    SvaraRadera
  4. Vad glad jag blev av uttrycket Bay, bay kokosmuffins. Hoppas att ni har det bra. Kan ni visa era fina bilder här på er blogg?

    Ha det skönt i vårsolen :o) Ci

    SvaraRadera
  5. Hihih
    Älskar våren!!

    SvaraRadera