måndag 26 april 2010

Till Ci

Hej Ci!

Kul att du är inne och kollar vad vi gör. Vi hoppas att du kan komma ut och säga hej när vi cyklar runt i Tidaholm vecka 22. Vi vet inte vilken dag det blir än. Vore så kul att träffa dig. Kanske kan du berätta lite om ditt nya jobb och fängelset för oss? Vi vill gärna att du också delar ut lite kramar!!

Att vara på museumet en natt tycker vi vore häftigt! Tänk om det blir som på filmen och allt börjar leva. Det vore cooooolt!!! Hans Henrik von Essen kanske börjar leva.... Men han hade ju ingen kropp, bara ett huvud! Då skulle vi nog få hjälpa honom att klia sig på näsan :) Skulle du våga följa med?

Kramizar från oss alla <3 Vi gillar dig skarpt!






2 kommentarer:

  1. Hej!

    Självklart skulle jag följa med er till museét även om det rörde sig om en natt, men om jag skulle hjälpa Hans Henrik von Essen att klia näsan eller snyta sig vet jag inte.

    Vecka 22 är jag på fängelset måndag och tisdag. Resten av veckan är jag på kurs i Norrköping. Om ni är ute och cyklar när jag inte är där kan jag skicka ut en fånge med kramar. Går det bra? (hi, hi...)

    Ha det bra!
    =o) Ci

    SvaraRadera
  2. Hej! Några tycker att du ska skicka ut en fånge... men inte alla!!! Vi kommer nog cykla på tisdagen... Kan inte du boka in oss redan nu?

    Vi ÄLSKAR dig Ci <3

    Vi skulle gärna vilja att du kom och hälsade på oss någon gång!!

    SvaraRadera