onsdag 10 februari 2010

TACK!

Hej på er! Nu är det fröken Ulle som sitter vid tangentbordet. Vill bara tacka alla som är inne och kommenterar det barnen skriver. Vi tycker alla att det är superkul att så många är inne och kollar vad vi "gör" på dagarna. Vi ska försöka bli lite bättre på att ta bilder som vi lägger ut från "vanliga" lektioner så ni får se vilka flitiga barn vi har i klassen.

Sen vill jag också tacka barnen för de fina små meddelandena som jag hittar från er lite här och där... Det värmer gott i hjärtat att läsa alla fina ord som ni skriver till mig. Hoppas ni vet att jag gillar er skarpt =)

Kram från fröken Ulle

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag gillar er skarpt också och ser verkligen fram emot att få se bilder från klassrummet.

    ha det bra!

    Ci

    SvaraRadera