fredag 26 februari 2010

Slutet på veckan

I dag började vi med att läsa upp vår mål-läxa. Sen gick vi ut på rast. Sen jobbade vi med engelska. På engelskan fick vi lära oss om have got och has got. När man frågar frågor med har och det är tjejer eller killar så är det has got. Sen övade vi på hela skolan sjunger. Efter det jobbade vi med göra klart vi fick välja mellan fakta om kroppen eller kosord om kroppen, mate, städa bänken och tystläsning. Nu smälter snön lite grann här i Tidaholm. Till mat i dag kommer vi få soppa och smörgås.
Hoppas att alla får en bra dag.

Vid datan i dag satt Ann och Wojtek.

5 kommentarer:

  1. de va en hel vanlig dag tycker jag jag kände inget i dag




    mvh linus

    SvaraRadera
  2. Det var en bra fredag!
    Vi syns på måndag!

    från Clara O

    SvaraRadera
  3. Och jag hoppas att ni har haft en härlig helg!
    Hälsningar Helena

    SvaraRadera
  4. Hej! Vilken bra blogg ni har! Kul tycker jag! Lycka till med den i framtiden också. Hälsningar Siw (mentor i 2b)

    SvaraRadera
  5. Jag tyker att det var kul i dag.Ps det var kul att skriva på blogen med vänliga hälsnigar Ann.

    SvaraRadera