onsdag 5 maj 2010

Vi uppskattar längd ute
















9 kommentarer:

  1. Det var kul och mäta men ganska svårt från Aurora

    SvaraRadera
  2. Det var jätte kul!!
    MVH Liv

    SvaraRadera
  3. Ville bara meddela att Ulles mailadress är fel här på bloggen!
    Marie

    SvaraRadera
  4. hej!!! synd att det stog k ordet vid bilden på mig. men det var roligt att mäta.

    Wilma.L

    SvaraRadera
  5. Vissa av uppgifterna var svåra specielt när jag gick och över grus planen men dom flesta var lätta och roliga. PS: det var jobbigare när det var så kalt hihi DS:

    MVH Alicia

    SvaraRadera
  6. Tack för kommentarerna. Håller med dig Wilma, jättetråkigt att det skrivs fula ord lite här och där..
    Marie, TACK för att du upptäckte felet på min mailadress. Ska ändra den på direkten :)

    SvaraRadera
  7. Det vad kul att uppskatta lägd i dm m cm

    mvh Ann.

    SvaraRadera
  8. Vad bra att ni övar på detta med att uppskatta längd! Jag är vuxen men tycker att det är jättesvårt, jag borde nog ha övat mig mer i detta när jag var yngre.... Tänkte på när jag såg era bilder att det inte är länge sedan hela er skolgård var full av snö...visst är det härligt med vår!!! Hälsningar från Helena

    SvaraRadera
  9. Det vad synd att endel inte tänker sig för och skriver så dumma ord som någon hade gort på bild 5 mvh Ann.

    SvaraRadera